Ми прагнемо, щоб кожен клієнт отримував якісні та здорові рослини, які відповідають заявленому сорту та мають високий потенціал до росту. Якщо у вас виникли зауваження щодо отриманого замовлення, ми готові розглянути можливість обміну або повернення відповідно до умов, зазначених нижче.

Наші умови обміну та повернення відповідають вимогам Закону України "Про захист прав споживачів".

Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №172 від 19.03.1994 року, вони належать до категорії “продукція тваринництва і рослинництва”, яка не підлягає поверненню після покупки. Проте ми цінуємо довіру наших клієнтів і готові розглядати обмін або повернення у певних випадках.

Випадки, за яких можливий обмін або повернення

1. Якщо рослина отримана неналежної якості;

2. Якщо вона не відповідає заявленому сорту;

3. Якщо рослина не вийшла зі стану спокою в передбачений термін.

Перейти до гарантійних умов

📌 Як подати запит?

  1. Зробіть фото отриманого саджанця.
  2. Напишіть нам на email або Viber із описом проблеми.
  3. Ми розглянемо звернення та запропонуємо рішення.

Ми прагнемо знайти найкраще рішення для наших клієнтів і зробимо все можливе, щоб ваш досвід співпраці з нами був позитивним!